Accepterad quaziv | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

quaziv

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
⚠ Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin ban via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera ban-information manuellt.

Berätta vad som hände Jag blev bannad för ungefär 5 måndader sen men jag ska försöka komma ihåg allt. Så det r att vi hade kidnappat en medlem från vårat rival gäng. var jag kommer ihåg då så hade jag menyn på då. efter detta så är jag bara i gäng huset och chillar ett tag. sen efter det så har jag minne av att jag stänger av och lägger mig i sängen ett tag. efter det så ska jag gå in på unive och då är jag bannad

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag till 110% det var helt mitt fel det var absolut inte staffens fel eller liknade! Och jag svär på heder och samvete att jag aldrig kommer att göra något liknande!

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig sjuk mycket och att fusk bara förstör rpn!. Jag skulle aldrig från första början köpt fusk menyn och främst att inte använda den på servern. Som tur så han jag inte ha på den så länge utan ungefär bara 40 minuter innan jag blev bannad.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har blivit mer mogen som person. Jag har lärt mig min läxa och kommer aldrig göra något liknande igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka