Nekad Qrix | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximus_x99

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
188
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxton

Vad är ditt discord namn? Qrix

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2011

Berätta om din karaktär. min karäkter heter peter ohlson, han har mörkt hår och skägg, skägget är tunt och håret sticker upp lite. min gubbe blev utskickad från norge för att peter hade jätte mcyket problem med staten, han ville aldrig betala skatten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kommer bidra till servern med är att jag kommer vara en byggare. För att Peter var en byggarbetare i norge.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att båda parterna kan vinna i ett scenario. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska inte rdm, vilket att man dödar någon utna anledning. vdm Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Copbait Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. fearrp Innebär att du inte värnar om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite förut

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka