Accepterad Qrix | Medlem ansökning [Emnez] {Kryddaa-Nobbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximus_x99

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
180
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? maxton

Vad är ditt discord namn? Qrix

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Sjöberg 18år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark, snäll och passion

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en ung man som heter Alex Sjöberg och han är ny till unive staden. Alex vill få ett medlemskap för att han vill börja jobba som sjuksköterska som alltid har varit hans dröm, för att hans mamma var en. Alex är 22 år gammal och är ifrån Oslo i Norge. Alex emigrerade från Norge Bara för att hans föreldrar inte ville betala skatten. Men Alex vill vända sitt liv och börja betala skatt och hjälpa till andra genom att läka människors skador. När Alex har blivit rik så vill han köpa en sportbil och ett lyxigt hem. Alex är jätte mogen och blir inte arg ofta, de enda gångerna Alex blir arg är om någon pratar dåligt om han eller hans familj. Om Alex ser personer slåss eller skjuta mot varandra så kommer han ringa polisen direkt. Alex har alltid vart positiv och snäll han skjustar personer som behöver komma någonstans för att hjälpa till i stan. Alex vill också bli sjuksköterska för att deras familj hade de svårt med pengar fast hans mamma jobbade, så fick de inte ihop tillräckligt mycket pengar för mat. Däför vill Alex bli en skjuksköterska. Han kommer jobba så mycket att han kommer försöka att få en högre roll för att tjäna lite mer pengar till sin familj, och de andra pengarna kommer gå till bilar och hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kan bidra till med är bra rp och roliga scenarion. jag kommer följa alla regler så det blir roligare för alla att rp. jag kommer också bidra med att det alltid kommer vara någon i sjukhust så att ingen kommer behöva vänta för hjälp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut med hänsyn till vad som är mest gynnsamt för den andra parten eller motståndaren, istället för att endast fokusera på ens egna intressen eller fördelar. Det kan vara en strategi som används i förhandlingar, samarbetsprojekt eller konflikthanteringssituationer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag bröt mot en lag och förlorade mitt medlemskap, så jag kommer inte göra samma föra att jag vill behålla mitt medlemskap.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Innebär att man dödar någon eller att slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. VDM Innebär att man använder ett fordon som ett vapen för att skada eller döda någon utan giltigt bakomliggande scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer spendera mer tid på servern för att det är min första server, och om jag blir medborgare så kommer jag hundra procent spela mer på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka