Nekad Rappareellerkriminell | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rappareellerkriminell

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? jebnebajda

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Pjuck 30 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Mogen Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Peter Pjuck och är 30 år gammal. Peter har haft en relativt bra uppväxt med inte några större förhinder. Finns inte jätte mycket att säga om Peters bakgrund, vilket jag inte fokuserar jätte mycket på utan jag vill ha en unik karaktär. Men Peter pratar annorlunda gentemot många andra karaktärer i Fivem. Han har sitt sätt att vara och ser ganska speciell ut. Peter kommer från djupa skogen i mellersta delen av Sverige och har en väldigt speciell dialket som han ärvt av sin far. Peters far är en väldigt respekterad man ifrån hans trakter och Peter har ärvt det smått. Tack vare sin far så är Peter väldigt självsäker och vågar vara sig själv. Peter vågar säga av han vill och kommer inte backa bara för någon värkar farligare än honom, utan han kommer stå upp för sig själv. Så det finns inte jätte mycket att berätta om Peter utan mer att peter söker efter ett jobb hos polisen och skulle gärna se en framtid hos dem. Men nu försöker peter få tillstånd att ta sig in till staden och ser mycket fram emot att förmodligen få sig accepterad och lägga sina rötter i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och kvalitativ rp som gynnar både parterna. Jag kommer högst sikta på att få att båda parterna får det roligt när man rpar och att rp nivån ökar. Att jag som person rpar bra kan smittas av på andra och det vill jag göra. Så jag kommer bidra med bra och seriös rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela bara för sin egen vinst utan partnern ochså

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? bannad för fearrp har lärt mig en stor del och en konsekvens

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar en person utan anledning nlr att man inte ska komma ihåg om man har dött

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad!
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-11-01. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka