Accepterad puffeluffe | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffeluffe

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199637442607/

Ditt Hex-ID: steam:110000163f7b02 och dc id 1250758735962443787

Vad är din discord tagg? puffeluffe

Vem var det som bannade dig? jaakob10

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag vart bannad av han och då så vart jag arg och skrev att han va självisk och annat och det är inte okej och nu har jag varit bannad några månader så jag hoppas att jag skulle kunna få en ny chans och vissa att jag har förbättrat mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart antichaet bannad och då så skrev jag en banöverklagan och sen tagga jag philip320 och då valde jaakob att bannad mig i 2 dagar ur dc och då vart jag arg och skrev i krim dc där jag var med i gäng att han va självisk och då så fick jag indragen krim och sen banna han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde fel och vart elak mot jaakob när han bara gjorde sitt jobb det va dåligt av mig och ska aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihåg men typ vdm eller något och fear rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara respekterat hans val och inte skrivit massor skit till han men jag hoppas han kan förlåta mig nu efter alla månader.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att det inte är okej att va taskig mot någon staff+ och att vissa respekt är viktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka