Accepterad pop | Ban överklagan [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pop

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Användarnamn: pop

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/poptacoman

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: pop

Vad är din discord tagg? pop#4803

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att combatlogg var det som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte runt med en polare och såg narcos bli beskjutna, så vi drog dit och hjälpte dem, klockan var 2 på natten, jag skulle upp kl 9 för att jobba, och mina päron hade redan lackat på mig för jag skrek. När jag blev dödad så ragea jag och mina päron går sickomode på mig och tvingar mig stänga av datorn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt rätt ban, men måste förklara mig oxå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, då jag rånade samma atm 5 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat vara lugn, och inte dampat när päronen försöker sova. My bad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, det har jag absolut, jag måste dock tillägga att jag faktiskt pratade med personen det rörde och var ärlig med att ge alla grejer jag har på mig till honom. Blir jag unbannad så ska min gun bort.

Har du läst våra regler? Ja

+rep! Man ser att du verkligen ångrar dina misstag och är villig nog att ta bort sakerna när du combatloggade. Hoppas att du blir unbannad! :D

+rep! Man ser att du verkligen ångrar dina misstag och är villig nog att ta bort sakerna när du combatloggade. Hoppas att du blir unbannad! :D
Tack, uppskattar det! :)

Tillbaka