Accepterad Pontuz08 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontuz08

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? Pontuz08#4718

Ange ditt födelsedatum 21 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till medlemskaps ansvarig för att jag vill bidra med att fixa in nya medlemmar till unive. Tycker om att läsa så det gör det lättare för mig att granska ansökningar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni borde välja mig för att jag som gillar att läsa och utveckla min läsning kommer ständigt granska medlemskaps ansökningar. Kommer spändera/lägga ner tid på att granska ansökningar och ta intervjuer med folk.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig och visa respekt mot folk. Man ska ha en god attityd mot folk och bemöta alla lika.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det jag vill av medlemmarna är att dom har hög rp nivå. Vill att alla ska försöka sitt bästa när det kommer till rpande. Vill att så få regelbrott ska ske på servern och med detta bidra till att ta in folk som vill rp med hög nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att kunna grundreglerna. Man ska i alla fall kunna en stor del av reglerna i §1. Man ska i alla fall kunna vdm, rdm och powergaming, failrp och fear rp. Kan man inte dom andra som finns i §1 så gör det inte lika mycket men skulle man inte kunna dessa regler så tycker jag att man har för lite kunskaper inom rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv och ta medlemskap ansökningar och medlemskap intervjuer. Sedan ska man banna dom ig som gör fel med dom perms man har.

Hur ser din aktivitetet ut? Rätt så aktiv, spelar dagligen på unive. Efter skolan vid runt 16 så går jag in på unive och sedan spelar jag till ca 20-21. På lov brukar det vara mer från 12 till cirka 02. Fredag och lördag är samma som lov och sedan söndag till torsdag är som vanlig dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka