Pontus | Ansökan till staff [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus

Icke Medlem
Meddelanden
2,117
Reaction score
132
Användarnamn: Pontus

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? Pontus#6734

Ange ditt födelsedatum 22 September 1999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Just nu så kan jag spelar exakt hela tiden då jag gå hemma och inte gör något alls :) Är inne på Discord exakt hela tiden och in game nu när jag bara rpat har jag rpat mellan kl 18 till ja men 02-03. Men som staff kan jag hjälpa till under dagarna när andra staffs är i skolan tillexempel.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt för spelarna. Allt för att dem ska får den bästa upplevelsen av Multistaden. Visar dem hur jäkla bra server och staffs det är på detta Community, att det inte finns något bättre Community. Skulle gå på reports , skulle kolla forumet samt hjälpa dem som behöver hjälp i support :)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Hm svår fråga att svara på själv. Men tror att många uppskatta mig som staff då jag alltid lyssnar på båda sidor i ett support ärende tillexempel. Jag hjälper och lyssnar alltid på spelare. Jag är otroligt snabb på att hjälpa folk och går verkligen in hel hjärtat som staff. Och ett plus är att jag är otroligt aktiv vilket är viktigt som staff i mina ögon.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja, har varit Admin en längre tid på Multistaden och det fungerade väldigt bra, har bara hört positivt om mig som staff och är villig att jobba ännu hårdare för att nå mitt mål som jag har med mitt staff arbete.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja har varit Admin på Multistaden tidigare.

Vad kan du om skripts? Inte så jättemycket men är absolut villig att lära mig såklart :)

Varför vill du bli staff? För att jag älskar att vara staff och brinner för att driva detta Community tillsammans med andra staff kollegor! Vill alltid förbättra det som går på servern och göra vartenda individ glad :)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar definitivt inte på någon annan server!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Som skrivet i sten!

Lycka till Pontus! Skit bra ansökan samt att du var grym staff förut och vill gärna ha tillbaks dig! :)

Fin ansökan jag vill verkligen ha dig tilbaka du var en grym staff och hoppas du kommer att bli det igen! Lycka till,

MVH Dansken

Yeess! Pontus, Du var skit bra staff när du väl var staff :) Snygg ansökan!

Du måste komma tbx och extremt bra ansökan

Mvh Samme
Öppen pm svarar snabbt
Wl-ansvarig

Du måste snart bli vidare till intervju eller godkänd tror inte du behöver ta intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka