Nekad pontus.andersson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pontus.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Lars Svensson/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198435554595/

Vad är din discord tagg? Lars Svensson#5603

Vem var det som bannade dig? klyawnxz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-04-14 14_56_12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rånade på piren och kniv huggde nån vid piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog men en kille utanför tunneln men iallafall så ingen såg oss och tänkte precis råna honom jag ber honom ta upp händerna och försöker sätta på mig masken men det var en glitch man kan se på klippet att jag tar min hand upp till munnen för att sätta på mig masken men den kommer iallafall inte fram. men när jag ber honom ta upp händerna står han där i typ 10 sek utan att ta upp dem! men till slut gör han det och jag söker igenom honom men medans jag söker igenom honom slår han mig och sparkar/slår mig tills jag var typ ett slag från att dö så jag hinner resa mig upp och knivhugga honom (självförsvar) men han säger inte ens aj eller nåt annat när jag knivhugger honom ingen /me heller medans det gjorde jag! men han börjar springa med ett kniv slag i benet konstigt? men jag kommer ikapp han sa in game grabbar kom jag håller på att bli rånad!!! medans jag sa bara ett ord så sa han en hel mening men så klart klipper han bort den delen men iallafall hans kompis stog där och väntade på honom men jag lyckades ta honom och ta min bil och åka därifrån!.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
för att killen tror inte på det jag säger plus man kan se tydligt att första scenen är när jag råna honom andra scenen är när jag knivhugger honom han klippte bort biten är när han snacka själv grov halv ooc men dem tror inte på mig! berörning av lik fick jag också ban för jag kanske rånade honom så inget fel med det asså dem snackade random shit också i support som om dem kände varandra irl? jag fick förklara en gång snabbt sem muta dem mig. man kan säga att vi gjorde lika många fel men ändå får jag bannen för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag fick ban för att jag sa staten en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske låtit han va och springa därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte döda framför någons vän? Men sen har jag en fråga till klywarnxz du sa till mig det är simpla regler eller hur? så varför har du bans då också? tänk lite på vad du säger innan du säger det!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Senast ändrad:
sitter och ljuger i banöverklagan om klippet och att vi känner varandra irl i hopp om att nån annan ska unbanna dig, finns så många fler fel du gjort som du inte inser
bla kalla mig mongo i pm och liknande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka