Accepterad Polska tareq | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polska tareq

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Ditt discord namn: po7l

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae2d3fd

Vad för typ av beslut gäller det? blev strippad på roller samt bannad på unive i 6 dagar då jag hetsade i ooc till en grabb som ej var medlem samt bannad på unive.

Vem/vilka tog beslutet? Sickan

Varför tror du själv att beslutet togs? Sickan förstod ej situationen personen jag skrev meningen till var redan bannad samt hade inga roller på unive , Personen hade även gått in i min familj vid tidigare händelse och jag fick nog när han ska hetsa i pm, trodde ej att de var nån stor grej då han ej är medlem på unive samt bannad och då är en privat konversation.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker inte att de var rätt då personen jag skrev till inte var medlem på unive samt bannad och personen hade gått in i min familj vid tidigare händelse , personen hade även suttit och hetsat i pm med orden " support krigare" då han hade fear rpat innan och jag hade hoppat support , han hetsade och jag blev sur en bann på servern hade varit okej för mig men roll strippad tycker jag ej var rätt beslut då de var enligt mig en privat konversation och han ej var medlem samt bannad på unive.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har ej fått nått bevis pma på discord så kan jag skicka bild på min och 28s chatt (28 är då personen som jag hetsade mot när han var bannad och ej hade medlem"

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Det är fortfarande hets-ooc. Men det är felaktigt att alla roller blev dragna. Du kommer få en krim-varning som går ut om 10 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka