Nekad Polska tareq | Ban Överklagan [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polska tareq

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JALLADAAAAAAAAA/

Ditt Hex-ID: steam:110000169398ddf

Vad är din discord tagg? po7l

Vem var det som bannade dig? coldfaith

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-04 085541.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag använde en bugg som gjorde så jag får fullt hp alltså bröt ja mot regeln bugabuse och de förstår jag var fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en skottlossning oså dog jag, så kom jag på att nån hade berättat om en bugg där man får fullt hp, jag blev nyfiken och ville då testa buggen å se om den verkligen funkade vilket den gjorde sen blev jag tillkallad till support och jag visste direkt varför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och jag skulle ej försöka att testa buggen ens det var riktigt onödigt och jag ångrar det grovt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 6 bans mestadels falska bans där jag blivit felaktigt bannad men denna var ej felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte testat buggen utan direkt rapportera den till staffs istället, jag blev nyfiken och ville testa ifall den verkligen funkade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att jag ska rapportera in buggar direkt istället för att jag eller andra ska få en fördel igenom dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka