Accepterad Polska tareq | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polska tareq

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JALLADAAAAAAAAA/

Ditt Hex-ID: steam:110000169398ddf

Vad är din discord tagg? po7l

Vem var det som bannade dig? issa

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-12-20 195831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror han tyckte att de var för kort pratat alltså att jag inte var mer social och att jag inte försökte skjuta däck utan istället försökte skjuta dom i bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte fram till en kartellen bil (ett gäng vi har krig med) och började prata för å veta vilka de var, vi fick då reda på att de va isak söderberg en vi hade jagat innan å han hade kommit undan så jag fortsätter prata lite sen åker jag framför deras bil och hoppar ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de var lite mixat för enligt mig borde jag inte fått bannen då vi hade krig mot dom och jag pratade för att lista ut vem de var å eftersom jag fick reda på att de va en ja jagade ungefär 10 min innan kändes de inte som att de var så fel när jag ändå pratade med dom och fick reda på allt jag behövde få reda på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de få bansen jag fått har jag lärt mig mycket av t.ex ett bättre sätt att rpa och göra roliga scenario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat pratat längre men känns som jag pratade nog länge då vi hade krig och jag jagat dom 10 min innan händelsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? lärt mig att jag ska framföra mer och längre samtal så de blir roligare för båda parterna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka