Accepterad PolarBear | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolarBear

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Ditt discordnamn: PolarBear#4332

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2006

Varför ska just du bli staff?

Jag är en utmärkt kandidat för staff positionen eftersom jag har erfarenhet och kompetens inom området som hade kunnat användas för att förbättra servern och dess rp. Jag har tidigare varit staff under några månader och jag är därför bekant med staff relaterade kommandon, navigering och hantering av forumet och allt annat som har och göra med staff arbete. Men det viktigaste att ta ifrån detta är att jag har tagit lärdom från de misstag jag begick senaste gången jag var staff.

Utöver detta har jag även mycket erfarenhet av rollspelande då jag har varit en del av denna gemenskap och servern under lite mer än 2 år. Med denna erfarenhet kan jag få ett bra perspektiv av rollspelandet och sätta mig in i spelarnas sitts då jag tidigare har rollspelat de flesta yrken, detta möjliggör att jag kan identifiera brister i rollspelandet och ha förståelse för spelarna och de problem de stöter på. Relaterat till detta så anser jag att jag är en lagspelare som har framstående kommunikationsförmåga vilket är väldigt viktigt om man ska arbeta inom staff teamet enligt mig.

Utöver min erfarenhet och kompetens har jag även en stor ambition och vilja för att hjälpa folk och att utveckla servern och gemenskapen för det bättre. Tillsammans med detta arbetar jag objektivt vilket innebär att jag inte särbehandlar utifrån personliga relationer eller andra saker som kan påverka ens omdöme. Jag har även förståelse och empati vilket enligt mig är utmärkta egenskaper för staff yrket eftersom man i slutändan arbetar för spelarna och för servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?

Måndag; 16:00-23:00
Tisdag; 16:00-23:00
Onsdag; 16:00-23:00
Torsdag; 16:00-23:00
Fredag; 17:00-00:00
Lördag; 08:00-00:00
Söndag; 08:00-23:00

Ovanstående är de tiderna jag regelbundet kommer att vara aktiv. Med det sagt kan tiderna variera vid högtider, ledigheter, oförutsägbarheter m.m. Nu när det är sommarlov kommer jag kunna vara mer aktiv då jag inte har skola och andra aktiviteter som kommer i vägen.

Hur länge har du spelat på Unive?

Jag har spelat på Unive eller Multistaden som det hette på den tiden sedan i mars 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff?

Jag har tidigare erfarenheter som staff, mina tidigare erfarenheter består av min tid som “support” som det kallades förut, alltså det som motsvarar helper. Jag var “support” under ett par månader sommaren 2021.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?

RP, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?

Jag är villig att arbeta inom alla områden som erbjuds men jag har som sagt mina styrkor och svagheter vilket gör mig bättre lämpad för arbete inom vissa områden än andra.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka