Antagen oskarnils | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskarnils

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
100
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: oskarnils

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill hjälpa servern att bli mer seriös och få en starkare community. Just nu är jag MA men jag känner att jag vill ta ett större ansvar som helper och möjligtvis don ansvarig om det finns ledigplats till det. Jag kommer göra mitt bästa för att göra servern så bra och seriös som möjligt. Jag vill förbättra rpn och få bort spelare som lallar, eftersom de inte hör hemma på Unive. Jag är alltid lugn och behandlar alla med respekt. Jag tycker att den här servern är riktigt rolig att spela på och jag tycker andra också ska få en rolig tid på unive utan att bli vdmade av lallare. Jag kommer vara aktiv och ofta specca vad som händer eftersom jag har mycket fritid och gillar att se andra spela. Jag gör alltid mitt bästa och har lärt mig alla regler utantill. Jag kommer jobba hårt för att höja RP-kvaliteten så mycket som möjligt. Jag är redo att ta det här ansvaret nu när jag har varit MA ett tag. Jag kommer alltid ha en positiv attityd och göra allt för att servern ska bli större och mer professionell.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att rpandet bland gäng är rätt så skevt med alla problemspelare som försöker starta krig i onödan, provocerar andra gäng samt sjkuter andra utan riktig anledning eller social rp. Det sämsta skulle jag säga är den sociala rpn inom krim rpn just nu men eftersom att ni precis har implementerat ett nytt drog system tror jag att det kommer bli lite bättre iallafall.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker vi staffs ska kolla noga på varje report och help sen noga kontrollera om det skett ett regelbrott isåfall så ska hårda åtgärder tas. Det borde tas upp igen på krimmöte och då verkligen säga att det kommer tas hårdare åtgärder än innan. När någon gör en help om att t.ex. någon campar ett gäng hus så måste vi som staff ha tålamod och specca istället för att bara stänga report efter att inget hände efter 30sek specc.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är alltid viktigt att behålla lugnet i stressiga situationer t.ex. om det är många i väntrum för support ska man vara lugn och ha bra attityd mot alla även fast man vet att det är många som väntar. Då får man försöka ta alla ärenden snabbt men ändå inte stressa eller vara otrevlig mot någon. Man ska vara opartisk i alla situationer när det är t.ex. två personer som bråkar och säger olika saker. Man ska absolut inte behandla sina vänner annorlunda som staff än andra spelar. Alla ska bli behandlade like bra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer kunna vara väldigt aktiv som staff eftersom jag bara har en karaktär som jag knappt rpar på och i mitt privata liv har jag extremt lite läxor jämfört med mina vänner så jag kommer kunna vara väldigt mycket vid datorn och staff arbeta.
Här är tider för olika dagar:
Måndag: 14:40 - 22:00
Tisdag: 14:30 - 23:00
Onsdag: 16:20 - 23:30
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 15.45 - 01:00+
Lördag: 10:00 - 01:00+
Söndag: 10:00 - 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 23 oktober 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper innan i några dagar men precis när jag blev helper (ca 2 dagar efter) så hade jag en skidresa inbokad så jag blev demotad för att jag då var inaktiv. Jag är också just nu MA så jag har lärt mig hur man dokumenterar band och hur man pratar med spelare i support med vänlig ton.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka