Nekad Podu | Ban Överklagan [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210/

Ditt Hex-ID: 11000013df61162

Vad är din discord tagg? lokis99

Vem var det som bannade dig? Fivem = Cindyfish) Discord = VET EJ)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngimgae1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för att jag prata på ett rasistiskt språk mot en grupp personer vilket inte var OKEJ!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med en kompis som var polis. Sedan så åkte vi till torget tillsammans och då stannade jag och börja prata på ett rasistiskt språk till en eller två personer som ba stog och snacka. Jag vet längst inne att det inte är rätt och bara förstör folks rp. Men jag vet helt ärligt inte varför jag gjorde det. Det är absolut inte OKEJ! Jag kunde också gjort annorlunda med att kanske prata på ett mer normalt språk för att undvika att bryta reglerna denna ban var väldigt onödig av mig. Jag tycker det är omoget av mig för det jag sa. Vilket inte var okej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen jag som gjorde fel då man inte beter sig på sånt sätt framför människor eller på en server om reglerna säger att man inte ska de. Det är verkligen omoget och ABSOLUT INTE OKEJ. Jag kommer aldrig bete mig på ett sånt sätt igen det var verkligen inte okej och jag blev inte riktigt glad efter bannen då jag gillar unive för mycket för att bli bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer tyvärr inte ihåg sorry.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda med att prata på ett fint och normalt språk utan att inte prata rasistiskt. Det var verkligen inte okej och kommer ALDRIG och då menar jag ALDRIG hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig sen långt tillbaka och återigen då jag blev bannad nyligen för rasism vilket inte var okej av mig. Jag har läst om reglerna många gånger för att då lära mig. Jag viste ju innerst inne att det absolut inte är okej att prata på ett rasistiskt språk så att säga. Men det kom verkligen inte till hjärnan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag har också läst reglerna ett par gånger 2-3 gånger för att verkligen fatta.

Nekad, Har inget på servern att göra.
Men vadå att jag inte har något på servern att göra
Jag har ju ångrat mig och det kommer aldrig ske igen har jag skrivit minst 100 gånger nu. Skriver utvecklade ansökningar hela tiden och allt för att kunna bli unbannad för vill verkligen tillbaka. Jag lovar att jag kommer bete mig.

Tillbaka