Accepterad plutti_glutti | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gon_kers

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810933667/

Ditt Hex-ID: 1361784732970385598

Vad är din discord tagg? gon_kers

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-11-06 08_17_03.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var en bugg och ingen staff som bannade mig för att jag har en jättedålig dator och lagga väldigt mycket och buggar fram och tillbaks så någon måste trott att jag hackade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så jag såg att det var rån på stora banken så jag åkte dit och skulle se vad som hände men så när jag skulle åka därifrån så laggade jag fast och bara några sekunder efteråt så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej enligt mig var den felaktig ja

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för detta tidigare men då har det varit exakt samma grej att jag laggar sen blir bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej inte vad jag vet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig hur tråkigt det är att inte kunna spela på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag såklart men fattar inte varför ni skulle neka en "felaktig ban"

Tillbaka