Accepterad plutti_glutti | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gon_kers

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810933667/

Ditt Hex-ID: 1361784732970385598

Vad är din discord tagg? gon_kers

Vem var det som bannade dig? MEE6

Bild på banmeddelande: @MEE6 - Discord 2025-12-03 20_23_49.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig för att jag sickade en invite till discord servern men jag ber så hemsk mycket om ursäkt för de "utsatta" eller vad man ska säga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis höll på att försöka göra sin egna fivem server men då han inte hade pengar till en VPS så valde jag att inte sammarbeta med han sen så ser jag att en bot skrivit till mig och så ser jag att jag blivit bannad från Unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte men nu vill jag verkligen visa att jag inte håller på med den skiiit servern längre och vill värkligen ha en till chans och jag har redan sagt det men jag vill säga det igen men förlåt till hela unives staffs,mods,admins och mååånga fler i staff teamet. jag vill ochså säga att ni i unives ledning gör ett bra jobb och håller koll på alla era medlemmar och jag såg också att ni har mer en 22 000 medlemmar och det ska ni vara stolta över :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej alldrig förr jag har alldrig blivit bannad i någon annan server innan heller

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat vara en lojal spelare och visat hur mycket jag gillar unive. jag vet att det jag gjorde va fel och lååååvar att det inte ska hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att det inte finns någon bättre server en unive alla andra servrar är bara liksom konstiga unive är liksom det enda rätta enligt mig :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka