Nekad Plantisenn | Ban Överklagan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plantisenn

Icke Medlem
Meddelanden
680
Reaction score
126
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198811827657/

Ditt Hex-ID: steam:110000132c1cdc9

Vad är din discord tagg? Plantisenn

Vem var det som bannade dig? Krato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-09 153549.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kallade honom för en liten alien

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis blev bannad för något som jag har glömt bort och då skrev jag senare till krato och skrev din lilla alien varför bannade du 2easy. Jag ett svar med en vinkande emoji sen drogs alla roller, tillslut efter ett tag så blev jag tydligen bannad för staff diss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker verkligen att den är felaktig för att det inte finns någon staff diss i detta. För det första så har jag och krato haft en vänlig relation som tydligen gick upp i rök efter att jag blev demotad, men det visste inte jag och antog att man kunde skämta med varandra. För det andra så tycker jag att det inte är disrespekt och fattar inte hur det kan vinklas som det? Att kalla någon för mörkhyad ska väl betyda lika som att jag kallar någon vit? Känns mera som att krato var lite rasistisk med hans bedömning.

Om något så ska bannen inte finnas eller vara för rasism. Om jag blir bannad för rasism som servern verkar ha nolltolerans för så blir det grov dubbelmoral då Krato, som agerande staff, sagt order alien flertal gånger i voice chat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte relevant det var så förbannat länge sen och har inget med det att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle göra samma sak om jag kunde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lite på folk. Jag skrev det till en då så kallad vän och jag skulle självklart inte skriva sådana saker till obekanta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka