Accepterad Ibrahim Ter | Ban Överklagan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibrahim Ter

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? ibrahimter

Vem var det som bannade dig? @1.krato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-27 004914.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att krato valde att banna mig var pga jag missbrukade mitt yrkesroll genom att ta beslagtagna vapen ur vapenförrådet, som enligt Unives regler är förbjudet oavsett rp situation. Jag som var slarvig med reglerna är i felet här eftersom jag tog gängvapen från skyddad egendom och de vapen får man inte ta ut ur förrådet under några omständigheter!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och Patrullera med min kollega sedan hamna jag i staffs samtal med Krato och han sa att polisledningen vill ha samtal med mig då åkte jag till stationen och hade samtal med de och han sa klart och tydligt att de jag gjort var strikt förbjudet inom rp reglerna så han tog de vapnen jag tjuvade sedan sa han att jag skulle få perma ban och indragen medlemskap.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel! Jag tog vapen ur förrådet med beslagtagna vapnen som polis och det räknar som korruption inom yrke.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jazg var tidigare bannad för Clogg och lämna mitt i scenario och det jag tog som lärdom därifrån var att inte lämna mitt i påågende scenario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag inte hade varit efterbliven och ta dem utan någon anledning skulle jag kunna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Absolut!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja och gott nytt år på dig också!

Skulle jag snälla få bli unbanned vill verkligen hinna spela i unive innan skolan börjar då det blir skit stressigt med plugg jag lovar att jag ska absolut inte göra om det här!
Mvh, Ibrahim

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka