Accepterad Plankan | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plankan

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? danni8118

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: John Silver 35 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arbetsvillig, kompetent, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Min karaktär kommer från en liten stad nära köpenhamn i danmark, där jag växte upp i en familj som värderade hårt arbete och ärlighet. Redan som ung visade jag intresse för affärer och hjälpte min far med hans småföretag, vilket gav mig en förståelse för affärsvärlden. Efter att ha avslutat mina studier flyttade jag till Köpenhamn för att ta ett steg vidare i min karriär och började som praktikant inom fastighetsbranschen. Nu har jag samlat tillräcklig erfarenhet för att starta mitt eget företag i Sverige. Framtidsplaner: Jag siktar på att starta ett framgångsrikt företag, gärna inom restaurang- eller butikshandel, för att bidra till stadens utveckling och skapa jobb. . På lång sikt ser jag mig själv som en framgångsrik affärsman och en respekterad medlem i samhället, som skapar positiva förändringar och möjligheter för andra. Är singel men talar med en tjej just nu och får se vart det leder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös nivå av RP och alltid se till att göra mitt bästa för att följa alla regler. Vara hjälpsam mot andra och göra scenarion bra och roliga för andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se till att båda/alla i ett scenario har kul och att man ska inte bara tänka på sig själv. Ha sympati och empati för andra spelare så man kan göra tillfällen roliga för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har råkat göra VDM då jag körde över en person. Snubben korsade vägen vid ett icke övergångsställe men vi var nära vid sjukhuset och jag lämnade han där. Läste på efteråt och insåg jag kunde hanterat situationen annorlunda och felet ska ej upprepas

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är om man dödar folk utan att ha någon koppling till RP, VDM Om man dödar någon med ett fordon utan anledning, Metagaming är att man text skiter i att man är skadad och springer normalt ifrån en plats man tex blev påkörd eller slagen på, NLR, copbaiting är att man försöker få polisen efter sig utan anledning som att drifta framför dem

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tack för möjligheten men tror jag skrev med allt jag kan

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka