Nekad Plankan | Medlem ansökning [E34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plankan

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? danni8118

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej på Steam (pussydestroyerelite1)

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: John Silver 1990-03-05

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arbetsvillig, kompetent, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nyinflyttad till sverige från spanien fick ett jobberbjudande som tog mig hit. Arbetat tidigare inom Guardia civil och svets. Inget brottsregister.
Har svensk flickvän och nästa på agendan är köpa hund och radhus. Vill arbeta och ha kul i ett tryggt land.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ser jag nån medvetslös kör jag dem gärna till sjukan, Hjälper alla nya med dem mest basic frågor.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man får alla att ha roligt och känna sig delaktiga

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En kille sköt mot mig så tog hans bil och parkera den två gator därifrån för att komma undan. Ställde den i mitten av vägen så han skulle hitta den enkelt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Metagaming, NLR, copbaiting osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Uppskattar du tog dig tiden att läsa genom ansökan och ha en god dag

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Done

Hej!
ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka