Nekad Bingosolo | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bingosolo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? Bingosolo

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar Olsson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Hjälpsam, Vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har växt upp med fordon, han är oerhört kunnig och har gått fordonstekniska. Han är mekaniker på deltid och annars åker han runt kör med sina polare. Han vill bedriva sitt egna företag i framtiden gärna med inrikting på just fordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kunskap inom fordonsämnet och en vänlig och hjälpsam karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för rollspelet och att utveckla scenariot, inte försöka vinna själv. Inte sticka om man har kört på någon exempelvis.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag började rollspela på "Avena" så höll jag på och lalla osv (När jag inte var medlem) Efter jag fick medlemskap började jag jobba och insåg att det var roligare att rollspela än att lalla. Ska man lalla kan man lika gärna köra GTA Online hahah.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP, ex om du möter en person med en pistol i en gränd och de riktar den mot dig så kan du inte bara springa därifrån, (värna om sitt liv). Combat Logging, ex du blir kidnappad och ska bli rånad och du loggar ut för att undvika att bli av med pengarna, (kan även vara powergaming)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag själv håller på mycket med fordon och liknande. Det betyder inte att min karaktär ska utspela mig, men det finns likheter (Vilket gör det enklare att ha en god rp, ex rätt röst, bra kunskap osv)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka