Accepterad Pinnocoi | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pinnocoi

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194455171

Ditt Hex-ID: 110000149903c83

Vad är din discord tagg? Elvin#7091

Vem var det som bannade dig? Murphy

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Krim utan krim ~Murphy.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de trodde att jag hade sålt grejerna jag hade på mig eller för att jag hade grejerna på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne i en bil med min kompis och därefter på min skärm körde han rätt in i en bil och jag blev dödad för någon anledning fast jag hade bälte. Ungefär 5 min efter blev jag bannad efter folk hade tagit upp mig och förmodligen sett att jag hade grejer på mig annars vet jag inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag plockade grejer för att bara ha dom i mitt inventory fast jag tänkte inte sälja de till mig och gå profit på de eftersom jag är inte kriminell. Jag fick reda på detta ställe och jag tror inte de är något felaktigt att bara gå till de stället om man känner till de och plocka. De skulle vara fel om jag försökte sälja de men jag försökte inte och därför borde jag inte ha blivit bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit de innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte borde ha plockat för de kan vara en anledning att man inte får ha i sitt inventory fast de borde vara en varning inte en ban eftersom vem som helst kan få reda på stället och komma och plocka, jag sålde inte en ända grej heller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att förmodligen inte gå och plocka igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Kom ihåg i framtiden så får du ej utföra kriminella scenarion om du ej har krim roll, mej jag ska ge dig en ny chans att bättra dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka