Nekad Vinnis | Ban Överklagan [madajao]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194455171/

Ditt Hex-ID: steam:110000149903c83

Vad är din discord tagg? Vinnis

Vem var det som bannade dig? MadaJao

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 173236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta var en ban för att jag råka utrycka mig när nån körde på mig också sa jag "Wow, rdm" för att han körde på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köra till banken, mitt spel lagga och bilen automatisk kicka ut mig från den, har själv klipp på det. Medans allt detta tar en kille bilen och sen kör, han kör på mig och jag är väldigt vann vid att snacka ingame så jag råkar snacka, VILKET INTE VAR MENINGEN och säger wow rdm när han kör på mig. Detta gjorde då jag ingame och skulle säga det för mig själv men råka säga det ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag tycker är. Det är ganska så konsitgt för 6dgr plus det var verkligen inte meningen att säga det ingame. Jag vet själv de va dumt av mig och jag kan garanterad att detta ej kommer att hända igen! Jag har också klipps på hur jag råkar prata i spelet även om inte ens jag rpar, jag är bara vann vid det. Men ska försöka jobba mer på det sorry!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, bara för lite små saker som failrp och typ powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart. Behövde inte ens säga det över huvud taget eller t.ex. inte ens snackat ingame om detta fallet. Jag kunde också har varit smartare i denna scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart. Fixa settings, inte snacka så mycket ingame och vara visa med orden jag lägger ut ur min mun.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja..

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka