Accepterad Chef | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chefnba

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? chefnba

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250611191307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För clogg men jag fattar från deras sida då jag inte hade något klipp eller likande som kunde bevisa att det inte var bevis. Och utan bevis finns det inte så mycket de kan göra utan att banna mig för de måte gå ut från det de får eller ser. Men det fanns logs som visa att jag hade tagit spawnmenu två gånger och andra gången hade jag hamnanat vid något annat stället. Men jag clogga innan en polis kom och tog mig så det gills typ fof som clogg. Och det är nog därför. Jag hade bara varit kvar och löst det efteråt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlosning sen så dör jag helt enkelt. Efter en stund så kmr mina grabbar tbx typ direkt efter och vill plocka upp mig men jag ser inte de så väljer o ta spawnmenu så jag ser men nej, istället hamnar jag vid ganska nära en oneway. Jag tar spawnmenu igen men hamnar fof där det stället jag buggades till. Som jag tycker är konmstigt. Jag ligger kvar och vet ej vad jag ska gö. Medans jag skulle lösa det så kmr det en polis och tar mig men jag tar spawnmenu för vill liksom inte förlora av för jag buggades. Men jag märker att det inte var så smart. Utan borde lösa det efter. Men skulle dock kontaka staff för detta men det blev som det blev. Och nu är jag här. Dumt val satt säga fast ändå inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Men jag accepterar bara istället. För hade inte bevis från mitt perspektiv och det inte o prata ut det. Men det fanns logs som visa det jag berätta exakt. Men finns inte mycket ni staffs som jag var med i sup kunde göra. För ni behöver se från min sida så jag inte ljuger. För logs är det bara massa texter och det kan vara nått helt annat än vad som hände på riktigt. Så som sagt skulle säga både och. Men fattar ändå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Klart jag har varit det. Tror ingen går runt med noll bans. Kanske några men då är man nog jävligt lugn eller tänker en extra gång på verkligen allt. Jävligt bra dock. Men jag har blivit bannad för tex fearrp osv. Men man har lärt sig av såna misstag. Dessa andra bans är också massa annat. Jag får ju bans då och då men det inte liksom varje vecka. Sån problem spelare är jag inte. Men jag har iaf lärt mig av de bansen. Och den här bannen kmr jag mig också lära mig ifrån. Men detta är nog min tid på unive. Inte att man slutar men jag kmr in då och då bara för att kolla läget eller om man har tråkigt efter några cs matcher. Då vill man kanske in och se var folk gör. För det finns mångra man kan mycket folk inne man kan umgås med. Kmr nog inte bli och inte ens medlem. Kmr bara vara inne som icke medlem. Inte en lallig icke medlem. För man kan ju relgerna när man spelat ett tag. Nya medlemmar har inte så bra koll ju. Kmr inte spela så mycket heller. Och om jag spelar vill jag bara in liksom isället för att vänta på en ban. Jag tar en paus ifrån detta ett tag men inte helt som sagt. Kanske kmr in o checkar läget. Så får jag nu unban så kmr ni inte behvöer oroa er att jag gör om detta. För skulle forsätta spela efter hade jag fof lärt mig. Asså om man kollar från er sida när det såg ut som att jag clogga. Men som sagt inte bevis så finns inte mycket jag kan göra. Och tekniskt sätt gills det som clogg fof för man logga innan polis kom. Och det kan jag be om ursäkt för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade nig bara varit kvar vid det stället och låtit de ta mig. Så hade jag pratat med er i staff teamet efteråt om händelsen. Jag skulle kontakta er men medans jag håller på så kmr de. Och jag tänkte att det inte var fair för det vad ett bugg. Men det har varit smartare och prata efter. Eller låtit de ta mig. Så jag hade bara varit kvar där helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka