Accepterad Pinksteal | Whitelist ansökning [BigA] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gumbo

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198165767823/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Viktor#7578

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2002

Berätta om din karaktär. Viktor Frisk, 28 år, precis gått klart sjökapten utbildningen i Chalmers, Göteborg och ny letar jobb i varmare bredd grader. intressen: Tinder, träning, militärt och polisiärt, dröm om att bli polis i livet. Just nu går Viktor igenom en tuff period då kompis gick bort samt fick känslor för en annan tjejkompis som har en kille, så livet är inte på topp

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag kommer bidra med seriöst rp:ande, en skön snubbe som kan ha det nice utan att bryta mot regler. ogillar rent generellt att bryta mot regler :), nämen skämt åsido så tror jag kommer tillföra skönt RP med seriösare ton ingen gnällig 12 årig direkt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har inte riktigt kört fivem på något år och såg att denna var populär, och kände att någonstans måste man börja!

Hur många timmar har du på FiveM? 500 timmar grovt sen på arma 3 rp server 1500 timamr, men där är de knappt rp men ändå hahahhaa

Hur hittade du Multistaden? det var den första på Fivem, har tappat kontakten med alla från bananstaden där jag var Admin för kanske 2-3 år sen

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? neeeej, har bannat många dock hahahahaa

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope

Tillbaka