Nekad Kungelius | Whitelist ansökning [Tilda] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kungelius

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/utrotad/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Utrotad#1230

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 1991

Berätta om din karaktär. Viktor Stankovich är en 28 årig man med rötter från forna jugoslavien. Pappa Igor var under kriget officer i specialförbanden. Vid krigets slut blev Pappa Igor fängslad för krigsbrott som han begått och blev dömd till livstid i domstolen vid Haag. Viktor (då endast 10 år gammal) kom till Sverige med sin mamma och bror och levde i förort där Viktor höll sig inomhus och studerade mestadels. Viktor gick ut gymnasiet med höga betyg och blev klassens avgångstalare. Efter skolan jobbade Viktor med lite av allt möjligt, allt ifrån affärsbiträde till förman på byggarbetsplatser. Viktor behövde variation och flyttade till en ny stad där han ska gå polishögskolan och hålla lag och ordning. Han var bosatt i staden men har haft en lång semester. Nu söker han medborgarskap för att kunna bidra till samhället. Han har länge sökt efter den fasta punkten han alltid har drömt om. Nu verkar Viktor har hittat den. Med kriminalitet runtomkring sig försöker han att vara den som visar gott omdöme till dom yngre. Den som hjälper ungdomarna att gå klart skolan och hålla sig undan trubbel. Han är ute flera kvällar i veckan i dom utsatta områdena. Hittar dom ungdomarna som stryker omkring och dom ungdomarna som testar marijuana för första gången. Brodern valde däremot en annan väg

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en väldigt aktiv RP spelare. Just nu spelar jag dagligen (flera timmar om dagen) på SKRP. Streamar även varje kväll med ett snittantal av 15-25 tittare. Kommer bidra med bra content och roliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag är en aktiv FiveM spelare så kommer jag att ansöka om WL jobb. Då behöver jag även en WL på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? Över 200 timmar garanterat.

Hur hittade du Multistaden? Hört mycket gott om denna server

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Var väl någon amerikansk server för ett år sen där en admin på 15 år bannade allt och alla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar just nu som polis på Swedish Knight RP. Mainar även den servern, vill dock ha lite variation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka