Accepterad BigA | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigA

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Användarnamn: BigA

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198848066325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? BigA#1444

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tobbe Höglund. Han var efterlyst i Multistaden innan han blev hem skickad. Han var högt upp i Barrio 18 och var älskad av alla bossar. Nu är han tillbaka och vill få sitt pass i Multistaden. Som ung hade han tufft i skolan. När han blev äldre började han med olagliga saker, som mord och narkotika innehav. Det har följt han nu för resten av hans liv och han älskar verkligen det.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har 884 timmar av RP och jag vet grundreglerna för RP. Jag är väldigt trevlig som person och försöker vara så snäll mot alla andra. Jag vill också kunna se vad som händer i servern, som till exempel alla stör ej kanalerna. Jag kommer inte hoppa in random stör ej kanaler utan tillåtelse. Jag har också samma steam namn som discord namn.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna utveckla mig på denna server och kunna se mer vad som händer i denna härliga server :)!

Hur många timmar har du på FiveM? 884 Timmar.

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på den länge. Men från första början letade jag efter en server med många spelare. Jag hittade Multistaden och diggade den väldigt mycket :).

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, det har jag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar bara på Multistaden. Men spelar på lite freeroam servrar ibland för att träna mitt sikte med olika vapen osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka