Antagen Pingvinen__ | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pingvinen__

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? pingvinen__

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001679165dd

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Min daliga aktivitet är välldigt sällan samma men på ett ungefär så blir det 1-3h på skoldagar och på helger och lov blir det 1-5h kanske vet inte helt hundra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen i Januari. Men var lite innan det också i 1-2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) lägger bilden nedanför.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Sv har som uppgift att vara en typ av mini helper som kan göra det lättare att få bort de mindre regelbrotten som halv ooc osv. Vilket underlättar helpers jobb mycket så servern kan rulla på så bra som möjligt utan regelbrott. En sv ska också ta åtgäder på de grövre regelbrotten också såklart.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV så jag kan göra mitt bästa för att göra servern bättre och bättre och vill se så lite som möjligt av regelbrotten. Sen tycker jag att det är en rolig och lagom uppgift. Inte liak tidkrävande som staff men man får vara en typ av mini staff vilket jag gillar och tycker är vädligt roligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara att man kickar folk mitt i scenarion bara för att vinna dem. Och korruotion skulle kunna vaar att man väljer o inte kicka eller banna bara för att man känner personen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka