Nekad Pingvinen__ | Ansökan till Servervakt [Kevin Cow]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 43464
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 43464

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? pingvinen__

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. det är olika dag till dag beroende på om jag har träning osv men overall så blir det 2-3h eller mer om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? gick med i typ oktober som icke medlem och sen cirkus en månad efter det blev jag väl medlem vet ej när dock sen var jag bannd en del under julen så var jag från medlem från januari och sen inte fått indragen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att sätta in bilden kan lägga länk till den här: file:///C:/Users/lenaj/OneDrive/Dokument/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202025-05-01%20161202.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en SV har som uppgift att vara en typ av mini staff som rpar istället för att åka runt och specca så om du som Sv ser nån göra fel så SV bannar man och skickar ut bevisen och sen så om staffs tycker bannan ska förkängas så gör dem de.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli SV då jag nyss blev demotad som staff och det kan ha varit en förstor uppgift för mig så väljer jag att gå tillbaka som SV vilket jag var i cirkus 1-2 månader innan jag blev staff och jag tyckte det var väldigt roligt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse skulle kunna vara att du håller på och ska bli kidnappad så kickar du kidnapparna så du kan komma undan.

inte blivit av med helper rollen på forumet men har inte helper rollen på dc

Nekad.

Anledning: blev bannad 2025-03-21 du måste vänta 30 dagar efter det

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka