Ej Antagen 4zqm | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeee

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? 1.fredde

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016f8d434d

Ange ditt födelsedatum 20 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar ungefär 06:30, Borstar tänderna, tar en dusch och drar till skolan, kommer hem ungefär 15:30, käkar lunch, sen drar till datorn.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan November

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 tidigare bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara som en mini staff IG. Med det vill säga att en servervakt ska rpa istället för att specca. Men de ska fortfarande sv banna eller kick folk som gör fel. Deras jobb är framförallt att se de små felen spelare gör som staff inte ser. En sv ska också göra det lättare för staffsen att arbeta. Alltså underlättta staffsens arbete.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill blir servervakt för att jag ser att de mycket regelbrott inne på servern, så som lallare osv, och vill hjälpa till att hålla koll.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man t.ex. inte bannar eller kickar sina vänner, jobb, kollegor eller gängmedlemmar bara för att man veta vilka det är, och abuse är att man typ kickar någon från ett annat gäng som man har krig med bara för att vinna scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka