Ej Antagen Pingvinen__ | Ansökan till Servervakt [Dateddeee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen__

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? pingvinen__

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001679165dd

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet ser ut ungefär såhär att jag vaknar gymmar sen spelar resten av dagen såvida jag inte ska till min släkt såklart. Så om dagen så blir det runt 1-4h på vardagar när jag har skola. och under helger och lov så är det 2-5h om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sen i januari och innan detta var jag medlem från runt november till december åkte på p ban och sen blev medlem igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) lägger bilden nedanför.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV ska vara som en typ av mini staff. Som arbeter sig inom rpn och använder sig av /sv /svban och /kick. En SV använder sig då av commands för att hålla koll på de mindre regerlbrotten som kan vara svårt för helpers och över att se. Och bannars SV nån så skickas det i ban bevis så Helpers+ kan förlänga banen om det behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Sv just för att jag anser att jag är en aktiv person som har varit Sv förut och va det ett tag innan jag blev helper. Och tyckte det var en rolig uppgift jag hade. Och vill gärna bli det igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruttion går inte som sv vad jag vet nu när sv inte kan reva sig själva eller sina vänner. Abuse kan vara att man kicka någon under ett scenario bara för att kunna vinna scenariot.

är inte alls bra på att skriva mycket eller utveckla så sorry om den blev för kort

har problem med mitt dc konto. Sitter konstant o mailar fram o tbx med dc support

Nekad.

Anledning: Du måste skriva mer på nästan allt. Lycka till
Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka