Nekad Pingu14 | Medlem ansökning [omgkarlsson] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingu14

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? cornelis

Vad är ditt discord namn? Pingus nya konto#0141

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christian Svensson 22 år gammal född 2000-01-14 194 cm lång Sverige/västra Götalands län och älskar bilar och pengar och sina vänner och familj och lite sport Christian Svensson har en fin familj Christian Svensson har två föräldrar Christians pappa har namn vid Kalle Haraldsson 52 år gammal 188 cm född 1970-06-30 Christians mamma heter Malin Svensson 179 cm 52 år gammal född 1970 - 09 -26 och Christian har 2 bröder vid namn Albin Svensson 190cm 15 år gammal född 2007 - 07 - 23 Andra brorn heter Christoffer Svensson 193cm 17 år gammal född 2005 - 07 - 05 Christian Svensson som sagt han älskar bilar och pengar så Christian Svensson övar i skolan för han gillar skolan och då träffar han ju sina fina vänner som är väldigt lojala och Christian är väldigt koncentrerad på skol tiden för hans dröm e att vara rik för hans familj är väldigt fattig så dom har knappt råd med bensin priserna även det var dyrt då så Christian jobbade också på sommar lovet som en munk gubbe som har en munk dräkt som är rosa den ser så god ut så man vill äta dräkten och han skriker här finns det munkar och kaffe och han fick till sig många kunder för han var så ung och folk ville donera till han så han fick ihop mycket pengar och de gav han till sin familj så dom har råd med mer saker och sen så var det skola igen och det är väldigt roligt tycker Christian Svensson för då träffar han sina lojala vänner som också hade sommar jobbat på sommar lovet men på en mat butik så dom fick i hop pengar och dom gav lite pengar till Christian Svenssons familj så dom hr råd med änu mer saker som tur e och sen så blev det vinter och Christian jobbar på samma jobb på munk butiken i ett köpsännter som munk som ser jätte jätte god ut så Christian nästan äter upp den rakt på plats

Vad kan du bidra med till serverns RP? En ny rp nivå och jag är bra på att rpa och Jag lallar inte jag skriker inte på folk helt random och jag vet vad som händer om man fuskar/moddar/bryter mot någon regel och jag Lyssnar om någon säger till mig och jag blir inte sur på folk i typ support eller annat Jag kan också bidra långa, utvecklande, spännade och roliga scenarion med väldigt bra utvecklad rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så båda pbarterna vinner i scennariot och inte bara du

Hur hittade du Unive? genom en polare som sa att unive var en bra rp server och sen när jag pröva den så var den det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka