Inaktuell Ping | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ping

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? ping

Ditt discordnamn: problemspelaren

Ange ditt födelsedatum 2006

Varför ska just du bli staff? jag vet mycket om reglerna då jag har lärt mig dom efter mina 30+ bans. men nu på senaste har jag inte brytit mot några regler (för det mesta iaf). jag vet ochså hur man identifierar en problemspelare då jag har varit det själv. tycker att jag ska bli mod för är typ bra på å banna folk och vara effektiv i support, reports osv.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jobbiga barn som behöver voicechanger men som inte använder det för att dom är shorbas. och nya spelare som jag försöker att hjälpa så gott som jag kan men ibland går det inte eftersom att jag bara är sv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag skulle personligen försöka fokusera på nya spelare som är unives framtid. och försöka hjälpa dom så gott det går. och försöka få in vad röst regeln innebär i barns skallar.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar proffestionelt om man inte skriker i onödan på folk och om man håller sig lugn för det mesta, och att man inte beter sig omoget osv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? det beror på, men runt 3 timmar som minst varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? kanske ett år eller något

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, var helper men limpis tyckte att jag inte gjorde något men han tyckte fel

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

-rep fattar inte varför du heter Problem spelare på dc och vill bli staff

är verkligen ett discord namn viktigt när det gäller om man blir staff eller inte? så länge det inte är kränkande så spelar det ingen roll

otrolig ++rep man blir nästan tårögd av hans fantastiska RP vet att han hade gjort ett dunder jobb som staff han hade aldrig abuseat sina perms osv förtjänar staff nu annars

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka