Accepterad Phillepille64623 | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Phillepille64623

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2344255452/

Ditt Hex-ID: 1100001003f7e21

Vad är din discord tagg? Bobo#4505

Vem var det som bannade dig? Dino

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~DIN0. Återstår: 9 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen bannade mig för att jag kraschade och reagerade som att jag bara hade små skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag blev bannad var att jag o min kompis hade köpt nya teslor och inte visste hur snabba dom var så vi skulle testa dom på motor vägen. När jag o min kompis kom på motor vägen så åkte vi snabbt o skulle kolla hur snabba dom var för vi visste inte hur snabba dom var. Men detta så hade inte vi så bra kontroll så jag krasade men det var inte en mega crash men en krasch som man skulle ha väldigt ont utav men jag gjorde fel o ställde mig upp efter jag hadde skrikit av smärta i bilen. Jag gick upp o låssades att det inte hade hänt så mycket där det bara var jag i närheten där min kompis hade åkt iväg. Detta var bara mitt fel och jag ska inte göra om det igen. Detta var inte med meningen där jag inte hade kontroll på bilen o visste inte hur snabb den var. O jag inte hade någon runt mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en ban som jag skulle blivit bannad av där jag gjorde övernaturliga grejer och jag hade inga smärtor. Detta var bara mitt problem men det är den bästa serven jag har spelat på. Jag hade inte gjort detta om jag skulle ha haft kontroll på bilen o om jag inte skulle ha varit själv så skulle jag aldrig gjort detta. Men det kanske inte gör någon skillnad för man ska ju inte kunna göra övernaturliga saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för att jag var kaxig mot folk som jag inte skulle göra för det är inte sånt man vill ha i ett jätte bra samhälle.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle göra annorlunda var att jag inte skula ha åkt så snabbt och lärt mig kontrollera bilen innan jag åker ut o försöker maxa den. O att jag inte skulle ha hoppat ut bilen o inte vara skadad jag har gjort fel o kommer inte göra om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter denna ban där jag inte ska maxa bilar där jag inte vet något om bilen . O att jag inte ska göra o naturliga grejer som att hoppa ur bilen efter en jätte krasch. Detta skulle jag aldrig göra i värkliga livet så jag ska göra det jag gör IRL på spelet asså inte några dåliga eller övernaturliga grejer.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka