Accepterad Alexaderskatt | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexaderskatt

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199792389605/

Ditt Hex-ID: 110000164f84b55

Vad är din discord tagg? forortsbarn

Vem var det som bannade dig? william07.

Bild på banmeddelande: deeweeeeee.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag valde o skjuta polisen ( inte döda)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte runt i en bil jag och mina vänner sen väljer polisen hoppa ut och rikta på oss direkt jag fattar inte varför kanske bilen har varit med en skottlosning och dem känner igen den då bestämmer min vän sig o köra därifrån vi kör ifrån dem i cirka 10 minuter och vi försöker snacka med dem medans vi kör dem lyssnar inte på oss och kör fortfarnde efter oss dem verkade lalla skit mycket polisen efter som varje gång vi förskte ta kontakt med dem så väljer dem skirika och garva så ujag fick en bils i mitt huved att dessa är oseriöa poliser efter som dem rpar inte prefosnellt så säger jag till min vän att stanna bilen för att jag ska rikta på dem så dem kanske åker iväg för dem verkade inte fatta så hoppar jag ut ur bilen och säger till dem att det ska köra härifrån men då väljer dem köra några meter fram och hoppa ut och börja smälla och ingen polis i verkligheten hade gjort så dem börja smälla emot mig jag siktade ben på dem för jag var inte där för o döda dem jag ville bara att dem skulle släppa oss men dem börja släppa skott jag får ner en polis och den andra dödar mig sen kommer min vän och skjuter båda två i huvedet jag fattar att det inte var rätt val av mig att hoppa ut men eftersom dem var lalliga och oseriösa med deras rpa och de enda dem ville va o skjuta så väljer jag ta detta beslutet jag var det kan uppfattas som om jag vill skjuta men igentligen jag vill inte skjuta eller nåt jag ville bara få bort dem ifrån oss jag ber om ursäkt för mitt dåliga beteande men jag har back läggade anldningar för mina handlingar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktigban men som sagt jag förkte göra det bästa av sitsen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit bannad flera gågner innan men jag minns inte men har aldrig varit bannad för nåt liknadet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stannat i bilen men alla gör misstag och jag erkänner för mitt misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig skjuta emot polisen igen om det inte är sista utväg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka