Nekad Phillepille64623 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phillepille64623

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2344255452/

Ditt Hex-ID: 1100001003f7e21

Vad är din discord tagg? Buh-Buh-Bacon#4029

Vem var det som bannade dig? Abbee

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall ~Abbee. Återstår: 2 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att deras spel funkade och såg eld på en utav mina kompisar som var döda av en bug. Medans inte mitt spel funkade och jag sog inte eld. Så han trodde att vi lallade där min kompis visst råkade få eld på sig och jag försökte hjälpa han!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var döda av en bug dör vi satt i samma bil. Sen fick bara jag rev och min kompis fick inte en rev när jag fick en rev så var min kompis och han som dog av bug uppe på taket. När jag kom upp så hade log min kompis på en utav sol sängarna o mitt spel var helt fuckat så jag såg inte vad som hände på min skärmen då såg visste Trainee att det var eld över men detta såg inte jag på min skärm så jag trodde inte det var någon eld plus att mitt spel var helt fuckat så jag såg inte möblerna eller något det var som en hel klump bara för att min dator är korrupt. O sen att inte mina kompisar Rpa på att det var eld överallt är inte mitt fel. O ögon blicket innan jag skulle restarta mitt spel dör det var helt korupt spelet. Så vart jag bannad. Så jag visste då inte var jag gick och var jag var men såg bara stora klumpar förutom hans hjälp E grej. Så jag hade asså ingen aning vad som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en aktig ban om det skulle sätt lika dant ut på båda skärmarna men nu så var det ju så att jag inte kunde se det han såg på min skärm. Så jag blev asså bannad av en sak där inte jag såg vad han såg. Och jag inte hade någon arning att något var vid eld eller var jag gick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit massa små banns. Men en stor där jag körde lite stor men jag har lärt mig jätte bra av det och har aldrig gjort det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ha en mega dålig dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inget. Att jag kanske ska köpa en ny dator!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka