Accepterad pancakeman69 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pancakeman69

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? xxxframda67

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Toris valde att banna mig eftersom att jag sa ooc saker ingame och sprang iväg medans de riktade vapen på mig vilket inte jag såg såg bara att dom höll i vapnet när ja sprang.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte upp till paleto för att vi skulle vara uppe i snön så då när vi kommer ditt så åker vi till garaget och då så tar vi ut en bil som ryckte men var kör bar . Så skulle jag testa hur bilen gick så tjuvkopplade jag och åkte fram några meter så kommer en bil med typ 5 personer i sig sen så lallar min kopmis med att säga han tar min stash bil men han hade inga vapen eftersom att hane icke medlem då så hoppar dom ut först utan vapen och springer fram till mig ja åker för att jag inte känner dom eller något då så väljer dom att skjuta mig från ingenstans och så kommer han fram till mig och säger att han skjuter däck då blir jag sur springer iväg när va ja såg att dom inte riktade utan bara höll i vapnet sen då så springer jag så kommer han fram till mig och säger massa saker då säger jag du paya 2000kr för att springa snabbt på ett spel då så blir han sur och börjar kalla mig oskuld och en massa grejer så blir jag bannad för snutförnuft och ooc ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig med ooc ingame men suntförnuft skulle jag säga eftersom att dom va jag såg inte riktade utan bara häll i vapnet men det kan ha varit att dom rikta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad för allt möjligt som sunftförnuft powergamming och en massa annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja att inte bli så sur som jag blev när han sköt mig och förklarat för dom va som hände med att min kompis lallade med att det var en stash bil. Tycker det blev ett rätt onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka på vad jag gör och inte bara göra saker utan ska tänka på vad som händer och vad jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka