Accepterad Philipbilip1232 | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philipbilip1232

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830309862/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f769be6

Vad är din discord tagg? bilipbil

Vem var det som bannade dig? zyphe

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260126182918884.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för hela detta scenario såg ut som en shoot on sight men det var det inte eftersom vi hade varit i en skottlossning förut men det hade jag inte klipp på och jag ber så jävla mycket om ursäkt snälla förlåt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som häne var att vi hade varit i en skott lossning och då hade vi skottat mot varan senare så hitta vi varan igen o då var hans bil sönder så vi ville gå för kidnappning och de försökte vi och då så hoppa en av mina vänner ut men de såg inte han som dog utan han såg bara mig hoppa ut och döda er och jag ber jätte mycket om ursäkt snälla kan jag få en till chans ville aldrig detta skulle hända snälla förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vi var i en skott lossning innan med detta fick jag ej klipp på så jag tyckte att detta var felaktigt eftersom vi sköt mot varan innan allt detta hände. förlåt igen detta kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. c logg men detta var när jag var helt ny till spelet och denna ban har jag verkligen lärt mig ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle har pratat med han och kunnat ha en mer social rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut jag ville aldrig att detta skulle hända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka