Accepterad Philipbilip1232 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philipbilip1232

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830309862/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f769be6

Vad är din discord tagg? bilipbil

Vem var det som bannade dig? Rymme och shlajfad!

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260113161457067.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet faktiskt inte eftersom dem inte ens har gett mig något bevis samt tror jag att dem banna mig för dem inte hade sett resten av händelsen. bannen är felaktig tycker jag eftersom det aldrig var en shoot on från min sida för dem sköt innan på oss som ni vet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de som hände var att jag var i en skottlossning och dom hade skottat på oss vid motorvägen. senare så hitta vi varan igen och detta hade typ tagit 2 minuter just nu och detta gör så vi skjuter mot dem och dödar dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker faktiskt att denna ban är jävligt felaktigt för dem har inte ens visat mig beviset och detta gör det svårt för mig att kunna förklara lite mer. sedan tycker jag att denna ban inte är rätt eftersom det ej fanns bevis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad för clogg och detta var min första ban och det var när jag var ny i unive och jag har absolut lärt mig av denna ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte kanske inte skottat ner dem och istället kanske prata lite innan jag skjuter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut tycker bara att detta är så synd orkar inte vara bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka