Accepterad Philipbilip1232 | Ban Överklagan [dj0gge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philipbilip1232

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830309862/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f769be6

Vad är din discord tagg? bilipbil2.0

Vem var det som bannade dig? djogge

Bild på banmeddelande: Qaynv1xWZBsrxbxlvLwqaQ.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det valde nog att banna mig för att jag la upp montage och detta ångra jag mig så jävla mycket och kommer aldrig mer lägga upp något töntigt på youtube snälla förlåt mig för mina handlingar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag blev bannad för meta, vilket resulterade i en avstängning på 16 dagar och att alla mina roller drogs in. Efter det valde jag i frustration att lägga ut ett montage, något jag idag ångrar djupt. Jag inser att det var ett omoget och felaktigt beslut, och jag tar fullt ansvar för det. Situationen påverkade mig starkt eftersom mitt tidigare konto dessutom hade blivit hackat. Jag hade kämpat för att få tillbaka mina roller och när jag äntligen lyckades kändes det väldigt tungt att förlora allt igen. Det gjorde mig arg och besviken, men jag förstår nu att det inte ursäktar mina handlingar. Jag vill också vara ärlig med att jag har haft det tufft utanför spelet, även om ni såklart inte har kunnat veta det. Det har påverkat mitt mående mer än jag själv förstod, och jag hanterade inte situationen på ett bra sätt. Men jag förstår att personliga problem aldrig är en ursäkt för att bryta mot regler eller agera olämpligt. Snälla förlåt mig ville aldrig detta skulle hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna ban var inte felaktig Det var jag som gjorde fel och kommer aldrig göra fel snälla förlåt mig o ge mig en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. clogg men de var när jag kom till servern och det beslut ångra jag mig också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle aldrig ha lagt upp något töntigt montage på youtube bara jätte omoget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaaaaaaa kommer aldrig göra om detta snälla förlåt mig förlåt!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklart jag respektera era beslut med 100%, snälla förlåt mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka