Accepterad Phibbzter | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phibbzter

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Phoebe

Ange ditt födelsedatum 25 April 2004

Vad heter du på discord? Phibbzter.#3889

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 17.00-22.00 och Helger är olika men oftast olika men kan spela till 03.00 och börjar spela olika tider. Om jag inte är ute med kompisar och gör något.

Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år ungefär men jag tog en paus i några månader från servern för att testa på nytt men för ca 5månader sen började jag här igen.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag underlätta för staffsen genom att främst kicka personer som lallar och byter mot Unives regler. Hade inte tvekat på att kicka folk som bryter mot serverns regler även om det hade varit någon som jag känner.. Eftersom det vissa tider och på vissa platser kan vara mycket lall som förstör rpn för en själv och också de runt om en så står man ofta i sådana situationer där man skulle vilja göra något åt det och i detta fall hade det underlättat något enormt genom att vara servervakt då jag endast vill höja rp nivån på servern.
Men som sagt hade jag framförallt viljat underlätta för staffsen så mycket som möjligt så de inte behöver lägga energi på lallare som endast är ute efter att förstöra utan i sådana situationer hade jag kunnat få bort lallare och andra personer som begår regelbrott själv utan att behöva stå ut med det vilket jag anser sänker rp nivån.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som gör att jag vill bli servervakt på just Unive är att jag har som sagt spelat på servern i över 1,5 år och har bra erfarenheter inom rp och alla regler. Unive är en server med stor spelarbas vilket gör att det alltid är roligt att rpa men ofta hamnar man i sådana onödiga situationer där motparten endast är inne för att lalla och förstöra rpn på servern, då vill jag kunna göra någonting åt saken och använda de kommandon en servervakt har tillgång till för att endast vara med och höja rp nivån mer än den nivån som redan finns på servern i dagsläget.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att vara servervakt skulle jag som sagt framförallt underlätta jobbet för staffsen men också kunna hjälpa att höja rp nivån då man på ett lätt sätt får bort lallare som sänker rp nivån. Det är också när man rpar just tjej så finns det många som trakasserar en och då hade det varit så bra att kunna sv-banna eller kicka och kunna fortsätta sin rp utan dessa som bara förstör. Jag vill endast se Unive utvecklas till det bättre och att vara servervakt så hade det hjälpt massor. Jag hade alltid hållt ett extra öga på de som inte håller en måttlig rp nivå och genom att bli av med dessa personer så förbättras verkligen rpn på servern för alla. Jag hade alltid bidragit med seriös rp nivå själv och eftersom, som jag nämnde tidigare, så har jag varit både servervakt och staff tidigare på servern så vet jag hur olika situationer ska hanteras och jag har mycket bra koll på alla regler samt hur man bör förhålla sig på bästa sätt till reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag har en mängd tidigare erfarenheter av att både vara servervakt och staff på Färjestaden. Jag har höggrad god koll på alla regler som finns på servern och vet vad som faktiskt räknas som ett regelbrott. . Jag hade alltid utfört ett professionellt jobb som servervakt kommer samt också att endast använda mina perms när de måste användas aldrig annars.
Jag hade också alltid haft kontroll på omgivningen men jag hade aldrig sänkt min egna rp nivå för att kicka eller sv-banna någon utan för mig är det viktigt att alltid hålla en hög rp nivå och hjälpa servern framåt. Jag hade alltid underlättat för staffs så de kan fokusera på viktigare saker som support ärenden eller andra diverse staff uppgifter än någon som bara är inne på servern för att förstöra och lalla och inte har i syfte att rpa på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill alltid att Unive ska bli det bästa den kan bli och kunna hålla så hög rp nivå som möjligt på servern även om den har en så stor spelarbas som servern faktiskt har. Då är det lätt hänt att man hamnar i situationer med lallare vilket ofta brukar förekomma vid spawn punkterna alternativt torget då vill jag alltid kunna göra något åt detta problem som kan lösas så enkelt med en kicka eller (sv ban) hellre än att behöva stå ut med det vilket blir otroligt tråkigt när man försöker ha så hög rp nivå hela tiden så kommer det alltid finnas folk som bara vill förstöra och som servervakt hade jag alltid löst dessa problem som uppstår. Vill att omgivningen alltid ska kunna uppleva så bra rp nivå som möjligt utan dessa lallare som kommer.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag vet ganska mycket, verkligen inte allt men jag har försökt lära mig av youtube kompisar osv. Några av de jag kan säga är /toggleid /revive (id) /togglename /svban (id) (tid) anledning samma emd kick. /clearchat

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivigt bannad 2 gånger från server och båda var felaktiga. Det var förra året när jag var med i ett scenario och dom bannade fel för dom trodde jag gjorde fel men det var inte jag. Och en annan gång som jag inte vet varför jag vart bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka