Permaban (Philip)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Vet inte vad jag ska skriva på ban överklagande för att kunna ha chans att få unban längre men vill bara ha dehär skrivet till dej och hoppas att du läser detta.

Philip

Jag skriver detta för att uttrycka min djupaste ånger och be om din förlåtelse. Jag vet att de jag har gjort ledde till att jag har blivit bannad från din fivem server förgott, och jag vill bara säga att jag är så ledsen för vad jag har gjort.

Jag vet att jag inte följde reglerna som du och ditt team har satt upp för att hålla servern säker och rolig för alla spelare. Jag inser nu hur mina handlingar påverkade andra spelares upplevelser och störde balansen i spelet. Det var aldrig min avsikt att orsaka problem eller göra någon arg, men jag förstår nu att jag inte tänkte tillräckligt på konsekvenserna av mina handlingar och var väldigt omogen och dum.

Jag vill verkligen be om din förlåtelse och chansen att få spela på din server igen. Jag lovar att jag kommer att följa reglerna strikt och respektera andra spelares upplevelser. Jag vill gärna få möjligheten att visa att jag har lärt mig av mina misstag och att jag kan vara en positiv del av din community.

Jag hoppas innerligt att du överväger min begäran om att bli unbannad från Unive. Jag lovar att jag kommer att vara tacksam för varje sekund jag får spendera på servern och att jag kommer att göra mitt bästa för att bidra till en trevlig och säker miljö för alla spelare.

Tack för att du tog dig tid att läsa detta brev och jag hoppas att du kan se att jag menar allt jag säger. @Philip320

Med vänliga hälsningar,
[Kenta/ André]

Stänger ner då denna ej ska vara i diskussioner.
Du får skriva i en ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka