Inaktuell Percydal | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Percydal

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? MC hellraisers

Vad är ditt discord namn? Percydal#6094

Vad heter du i verkligheten? Ray-Ray Örnfjärd

Ditt födelsedatum: 6 Augusti 2007

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag med oftast minst 1 vän

Hur många timmar har du på Fivem? ~10

Berätta om din karaktär: Min karaktär Ray Olofsson är en 21 årig man som jobbar på postnord. Han är vänlig mot alla nya personer han möter så länge de är vänliga tillbaks. Han vill hänga på de stora gängen men utan kriminella kontakter så är han maktlös. Han har flera vänner men den närmsta är Gustav Abdisson en annan 21 åring man. De brukar åka runt i Gustavs Volvo och ta allt som det kommer. De vet båda att de aldrig skulle kunna gå med i ett gäng. Men de funderar på att skapa ett med sina vänner. De är mest ute efter pengarna men dras även över till det kriminella av status och respekten man får av att vara med i ett gäng. De är trötta på att vara avundsjuka på de rika buggatikörande brottslingarna. (Tillbaka till mig som karaktär) Ray försöker oftast undvika konflikter, men blir kaxig och smart när det krisar sig. Han älskar att gymma och hans högst dröm är att bli boxare, eller att ha sina egna tävlingar med prispengar och inträdes kostnader. Han skulle även vilja ha en chans till försvar om han blir attackerad. Dock vill han helst hålla sig utanför konflikt och ha ett mer inte iögonenfallande gäng som bara krigar om de tjänar på det. Han vet att hans vänner skulle hänga på om han skapade ett gäng, de skulle göra vad som helst för att tjäna lite pengar på sidan

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag kommer sköta gäng ledar rollen som den ska skötas, och se till att mina gängmedlemmar också sköter det som de ska göras. Inte skjuta poliser till höger och vänster, inte gå in i en fight i onödan.

Har du några med dig från start med gänget? Ja, jag har 3 vänner, vice boss kommer bli Gustav som nämns innan, dock kommer jag kicka dom som inte sköter sig fast de kan reglerna.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Olagliga MMA fighter och drog försäljare, möjligen även vapen försäljning ifall vi känner att vi kan ta hand om det med. Men det viktigaste är de olagliga fight tävlingarna.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit vice boss på en annan server, där var mitt jobb mest att se till att alla skötte reglerna lite som en ”konsult.” Jag jobbade dock upp mig ditt genom att se till att det växte ordentligt och att ingen ”raidade” växthuset.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Att de ska respektera mig och reglerna jag sätter, de ska komma till mig eller viceboss med förslag, jag kommer självklart lyssna på deras förslag om T.ex rån eller nya gäng om de blivit förnedrade av ett annat gäng (om de överlevt) och sådant.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Genom att ge tillfällen till andra kriminella spelare att ha bra scenarion där de kan tjäna pengar och ha nice RP. Jag kommer ge tillfällen för sådana som tränat upp sin styrka att tjäna pengar.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Några killar gör ett välplanerat bankrån med flyktbil, flykt väg och verktyg för ett bankrån.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer be dom rapportera alla rån och försäljningar som görs och be dom förklara hur de gjorde. OOC så känner jag de i verkligheten och se till att deras RP är på topp annars kickar jag dom.

Hur hanterar du kritik? Bra från alla. Jag tar emot den och överväger den innan jag bestämmer mig. Dock lyder jag såklart admins och deras råd till 100%

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja, jag älskar servern och kommer fortsätta vad som än händer. Men hoppas på att få ett gäng eftersom det kommer höja den allmänna RP’n och få mina vänner att stanna.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Ja, snöstaden men den är jätte dålig då några spelare för mycket förstör stora delar av mapen

Har du läst våra Regler? Ja för länge sen

Senast ändrad:
Efter att ha sett andras så inser jag att min är jätte dålig

Tillbaka