Nekad PepparSalt | Chef-jobb ansökan [Mikaelsons]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mikaelsons

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? PepparSalt#3114

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i snart 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla allt som behövs på mikaelsons till exempel aktiviteten. Jag kommer även att anställa kompetent folk och endast ha kompetenta och inte korrupta medararbetare. Jag jobbar samt just nu på mikaelsons som biträdande chef. Jag har sett vad som behövs utvecklas och fixas med mikaelsons. En sak jag kommet att utveckla det är att se till så att alla bilar går att sälja samt beställa in och ställa ut de. På mikaelsons kommer jag även att se till så att inga -rep kommer till oss utan bara +reps. Jag är samt en aktiv spelare och där av kommer jag göra mikaelsons lika aktivt som mig själv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket bra erfarenheter då jag jobbat där ett bra tag nu samt lärt mig otroligt mycket. Jag är just nu biträdande chef och har all kunskap jag behöver för att vara den bästa chefen som bilförsäljare på mikaelsons. Cutzz gamla chefen har samt sagt att jag är kompetent och inte korrupt samt att jag jobbar på bra. Jag har mycket kunskaper inom detta jobb nu. Jag vet hur menyn funkar och hur man ska bete sig som chef. Jag vet även vilka man ska anställa och inte anställa. Jag har alla erfarenheter för att bli en perfekt chef över mikaelsons. Jag vet även hur man har bra kundservice samt bemötande mot kunder. På mikaelsons måste man ha tålamot och kunna ta emot kritik samt tåla stress och detta är jag bra på när det gäller mikaelsons. Jag har även erfarenheter att snabbt kunna hitta korrupta personer som till exempel idag fick jag fast en korrupt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ofta eftersom jag är chef. Jag kommer vara mer aktiv under helger då det inte är skola samt att jag är ledig. Under lov kommer jag även vara mer aktiv som till exempel nu under höstlovet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive

Har du läst våra Regler? Ja det är klart att jag gjort.

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka