Nekad PepparSalt | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighets Byrå

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? PepparSalt#3114

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har snart spelat på Unive i 5 månader snart.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det första jag kommer göra är att anställa folk som är aktiva och inte sådana som är där för pengarna. Jag kommer även se till så att Jönssons har mer öppet då dom aldrig typ har öppet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit högt uppsatt på många jobb och därav har jag mycket chef info som behövs för att bli en bra chef. Jag vet även hur man tar emot folk som chef. Även vet jag att chefer sitter mycket vid dator och fixar eller ipads. Även fast chefer sitter vid dator och sådant mycket kommer jag ta emot folk när de kommer till Jönssons. Jag har även varit personal ansvarig och högt uppsatt på många olika jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mycket varje dag men på helger och lov är jag inne nästan mer än 12 timmar om dagen. Varje dag jag kommer vara inne kommer jag sätta fokus på chef jobb och vara på jobbet hela tiden. Jag är en bra chef eftersom jag kommer vara inne mycket som många personer inte brukar vara.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja eftersom att det inte finns någon anledning till att sluta spela bara för att man inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar bara på Unive.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Tillbaka