Inaktuell Lisa Thandal | Chef-jobb ansökan [jönssons]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lisa Thandal

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighetsbyrå

Vad heter du i verkligheten? Lisa :p

Vad heter du på discord? swagflag1337

Ange ditt födelsedatum: 12 April 2006

Hur länge har du spelat på Unive? ett par år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på Jönssons ett tag nu och jag är 90% av gångerna personen som frågor när det handlar om jönssons då jag kan allt på en högre nivå. Samt har jag tidigare varit biträdande chefen på Jönssons och har även varit chef för andra ställen och när jag har varit det har det fungerat utan problem.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min plan är att öka aktiviteten och se till att de anställda kan agera proffisionelt och att alla på jobbet ska sammarbeta. Jag och tidigare chefen hade framtidsplaner för Jönssons som vi inte han göra klart innan han inte var chef längre.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet är bättre än många andra, dock är den oregelbunden men kommer lägga minst 10 timmar i veckan specifikt på min chefsposition :)

Har du läst våra Regler? Japp!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka