Ej Antagen Hulken7 | Chef-jobb ansökan [Jönssons]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hulken7

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du i verkligheten? Matheus

Vad heter du på discord? hulken

Ange ditt födelsedatum: 4 Juni 2009

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär 1 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef nej jag har inga tidigare erfarenheter inom chef yrket men jag har jobbat på alla yrken förutom brand man och sjukvårdare men jag har varit högt uppsatt i marja lisas och gripen taxi. jag har jobbat på jönssons innan och jag vet hur de går till och har erfarenhet sen tidigare

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mitt framtids mål är att ha så aktiva anställda som möjligt jag vill göra jönssons till en bra och rolig arbets plats och jag vill kunna höja rpan inom jönssons för just nu så är det knappt några aktiva som jobbar kort fattat så vill jag göra jönssons till en bättre plats samt att det ska vara rolig rpa och att man ska ha kull men ändå vara proffsig när det behövs.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag har tiden som krävs just nu så gör jag inte så mycket jag glider mest runt så jag har all tid i världen just nu och det är därför jag skickar in denna ansökan för jag tror verkligen jag hade passat för jobbet

Har du läst våra Regler? ja jag har bra koll på alla regler

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka