Accepterad PepparSalt | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Ramus

Vad heter du på discord? PepparSalt

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag går i skolan på veckodagarna och på helger brukar jag spela. På veckodagarna blir det också gym samt gym på helgerna ibland.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad och tre dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att lägga in bilden här så lägger den nedanför

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man hjälpa staff teamet genom att hålla koll på folk så dom gör rätt och har bra rp nivå och inget lall. Detta underlättar för staffs då dom fokuserar mer på bans. Jag kan även som servervakt dva bilar medans då staffsen kollar på bans osv. Jag som servervakt kan hjälpa folk som ställer frågor i hela eller report också. Som servervakt kan man kolla på rp nivån och lallade inom det kriminella livet då deras rp nivå brukar vara dålig. Även kolla så att det är lugnt på servern. Som servervakt ska man mest hålla koll på kicks och dom mindre bansen. Även dva bilar som tar plats i onödan.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag ofta ser servervakter som gör fel och det inte verkar finnas så många online. Oftast är det också många som gör regelbrott och därför vill jag komma in och fixa det. Dom som för fel ger jag kick som varning ser jag dom göra samma fel igen blir det en ban. Jag tycker också att det inte är många som svarar i /help och därför vill jag bli servervakt och vara en servervakt som ofta kollar help och även report. Många fråga efter rev då hjälper jag dom om dom har klipp på det som hänt. Jag kommer även kolla nere vid piren då både medlemmar och icke medlemmar lallar där nere. Jag vill bli servervakt för att även hjälpa staff teamet med just såna lallade. Såklart vill jag även vara servervakt för att hjälpa staff teamet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är när jag till exempel kickar någon mitt i ett skott scenario för att få kontroll och maken o scenariot och det är inte okej. Isåfall pratar man med dom efter och tar det där ifrån. Detta betyder då att jag inte ska kicka eller banna någon för att få makten eller kraften. Korruption är till exempel om min kompis gör en help för att få res så ressar jag honom bara för det är min kompis och detta är inte okej och ifall det händer för ofta ska jag bli av med servervakt rollen. Sv abuse kan även vara när jag använder f8 för att göra emotes och liknande.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka