Ej Antagen Leon_Wborg | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon_Wborg

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Wihlborg

Vad heter du på discord? Leon_Wborg

Vad är ditt Hex:ID steam:110000111d30cae

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Skulle säga att min dagliga aktivitet ligger runt 10-15 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? i ca 2 månader, men har varit på servern sen 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/kZ11NBibtMKqvLQp2?invite=cr-MSxnZXUsMzYzMzc4MTQ2&v=NaN dom 2 senaste bannsen var felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts största uppgift enligt mig är att hjälpa staffsen med saker som dom inte ser eftersom dom kan inte vara på 2 ställen samtidigt, om jag t.ex är på sjukan och någon börjar köra på folk eller liknande så kan jag sv banna dom för vdm och sedan skicka bevis till staffs så att deras bann förlängs. En servervakt har ju oxå som ansvar att vara en förebild för dom nya till unive, visa hur bra rp ska se ut och komma med gott exempel. Ett krav för mig som en servervakt skall ha är att dom skall kunna mycket om serverns RP regler och även hjälpa andra så att dom oxå följer dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag kan göra nytta till servern, hjälpa folk när dom inte vet om dom får göra saker eller inte, för det gör jag redan. Jag vill även vara en extra hand åt er i staff teamet och hjälpa er när ni har mycket att göra och
bara generellt hjälpa er. Jag vill vara en del av dom som utvecklar servern mot det bättre och faktiskt kan göra skillnad

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse som en servervakt för mig är kortfattat att du t.ex inte bannar din vän när han gör något fel eller t.ex bannar någon utan rimlig anledning. Abuse ser jag som ett GROVT fel och det är inget som ska förekomma från en servervakt eller någon annan för den delen. Som servervakt så har man ändå ett ansvar och du ska bevisa att du förtjänar den rollen genom att göra ett bra och ärligt jobb.

Nekad.
Anledning: Ej grön spelare, gul. Behöver vänta tills du är grön spelare innan du kan söka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka